טריפי – גני יהושע ת”א
גני יהושע, תל אביב | 1-700-700-412

ימים ושעות פעילות:

7 ימים בשבוע, מהשעה 10:00 ועד החשיכה

פתח תפריט משנה

טריפי – גני יהושע ת”א

בואו ליהנות מהריאה הירוקה הנהדרת בפארק גני יהושע תל אביב.
האזור הפעיל של פארק גני יהושע בת”א משתרע על שטח של 3,000 דונם של מדשאות, חורשות, גנים, טחנות קמח ובמרכזם נחל הירקון, הזורם לו בסביבה טבעית בלב הכרך הגדול. הטיול ברכבי הגולף של “טריפי” הינה הדרך היחידה לחוות את כל היופי והירוק הזה בבילוי שלא הולך ברגל. “טריפי” מציעים מענה מושלם של הנאה מרבית ובנוחות רבה ליהנות מטיול משפחתי של כיף ורוגע.

“טריפי” (Trippy) מציעה לכם בילוי שלא הולך ברגל בלב הריאה הירוקה של תל אביב.

פארק גני יהושע הוא פארק נהדר המציע שלל של אטרקציות ומקומות בילוי. הדרך היחידה לחוות אותו לכל אורכו ולכל תפארתו היא באמצעות רכבי הגולף שאנו משכירים. באמצעותם תוכלו לטייל בנינוחות ברחבי הפארק ליהנות מנסיעה עד לחוף הים ליד תחנת רידינג ומזרחה עד גשר המכביה, ליהנות מיופיים של גן הפסלים, גן הקקטוסים, הגן הבוטני, שבע טחנות ועוד שלל אתרים. רכבי הגולף החשמליים אינם מזהמים, מתאימים למשפחות ולזוגות והנהיגה בהם קלה ובטוחה. הנהיגה ברכבים מותרת מגיל 21 ולבעלי רישיון נהיגה בתוקף. ילד מתחת גיל 6 אינו נדרש למקום ישיבה נוסף ברכב.

חדש בטריפי – גני יהושע הדור הבא של חדרי הבריחה מחכה לכם… בחיק הטבע! האקו-דרייב-קווסט הראשון בישראל.

בואו לנווט באמצעות רכבים חשמליים במרחבי פארק גני יהושע הקסום, להכיר פינות נסתרות, לפצח חידות ערמומיות, ולהצליח לנטרל את הפצצה שהטמין פרופסור כאוס המטורף, לפני שהיא תהרוס לנצח את האיזון האקולוגי בתל אביב!

אקו דרייב קווסט הינו משחק בסגנון חדר בריחה, אשר מתרחש במרחבים הירוקים של פארק גני יהושע. במהלך המשחק תפגשו את עולמות החי והצומח של הפארק, ותלמדו להכיר את המערכת האקולוגית המורכבת והמופלאה שמתקיימת בלב העיר. על מנת לפתור את החידות תקבלו מפה, כתב חידה, תיק עם ציוד מגוון ורכב חשמלי כדי לנווט בין התחנות השונות ולפתור את החידות.

חושבים שתצליחו להציל את המערכת האקולוגית של גוש דן? בואו לנסות! 

לפרטים נוספים ותיאומים יש להתקשר לטלפון: 1-700-700-412

סרטון אודות המשחק: https://youtu.be/r1ihYgoZrf0

שעות פעילות:
כל יום מהשעה 10:00 ועד החשיכה.

מפת האזור:

טריפי – גני יהושע ת”א - גני יהושע, תל אביב | 1-700-700-412