חלום עולמי טיולי סוסים
מגדל ליד הכנרת | 050-7949575

ימים ושעות פעילות:

בתיאום מראש. סגור בשבתות

פתח תפריט משנה

חלום עולמי טיולי סוסים

חלום עולמי – טיולי סוסים ומרכז האטרקציות של הצפון, קרוב לטבריה ולכנרת. 

במושבה התיירותית מגדל אל מול הכנרת, ומול נוף מרהיב הכולל רכסים ועמקים, תמצאו את חלום עולמי – מרכז האטרקציות של הצפון המתאים לכל הזוגות, המשפחות והקבוצות חובבי מרחבי הטבע וספורט האקסטרים. במרכז עומדות לרשותכם מגוון רחב של פעילויות פנאי, אקסטרים ושטח כגון: טיולי רכיבה על סוסים (מגיל 10 ומעלה), טיולי שטח באמצעות תומקארים ורייזרים כולל מערכות שמע עם חיבור בלוטוס, טיולי ג’יפים ופעילויות ספורט ימי בכנרת.

אורך מסלול טיולי הסוסים הוא כשעה.

לפני יציאה לטיול הסוסים כל רוכב מקבל תדרוך המסביר על רכיבה נכונה, תכונות הסוס ונהלי וכללי הרכיבה במהלך הטיול.
כל משתתף בטיולי הסוסים מקבל קסדה וסוס המתאים למבנה גופו ואופיו. טיולי הסוסים נעשים בשטח ולכן ההתאמה חשובה. כל טיולי הסוסים יוצאים בליווי מדריך מקצועי.
את מסלול הטיול נתחיל בשביל מפותל ונטפס אל “מצוק הארבל” אשר משקיף על כל רמת הגולן, הכנרת ונחל ארבל (הזורם בחורף). משם נמשיך ברכיבה לאורכו ורוחבו של “הר מגדלא”, במהלך הטיול ניתן לצפות בחיות הבר הנפוצות באזורנו וליהנות מהשקט והשלווה.

יוצאים לנופש משפחתי בצפון? עומדים לקיים יום גיבוש או יום כיף לעובדי החברה? מחפשים אחר פעילות אקסטרים המיועדת לזוגות? אצלנו ב-חלום עולמי, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של פעילויות המותאמות לכל אחד ואחת מכם בכל גיל ובכל רמת קושי נדרשת.

הפעילויות השונות המוצעות לכם במרכז מותאמות באופן אישי לכל אחד ואחת מכם, כאשר מסלולי הטיול השונים שלנו המתקיימים גם במסגרת טיולי רכיבה על סוסים וגם במסגרת טיולים ממונעים על גבי ג’יפים, תומקארים ורייזרים, משלבים בתוכם את כל הנופים הקסומים ומרחבי הטבע של אזור הגליל והגולן.

מרכז האטרקציות “חלום עולמי” הוקם בשנת 2001 על ידי משפחת עולמי, דור שלישי של מושבניקים חובבי שטח ואקסטרים מושבעים, ומאז ועד היום הוא מהווה את פסגת החוויות והאטרקציות של אזור הצפון.

זה הזמן לצאת מהעיר ולהתרגש מהשטח!

חפשו אותנו בוויז: חלום עולמי טיולי שטח.

בכניסה למושבה מגדל יש לפנות ימינה בכביש החדש אחרי מסעדת דליה (טברנה).

יש לתאם טיול סוסים בצפון מראש בטלפון 050-7949575 – סגור בשבתות.

לאתר “חלום עולמי ספורט ימי” בטבריה – היכנסו לקישור זה.

לאתר “חלום עולמי טיולי שטח” במושבה מגדל – היכנסו לקישור זה.

מפת האזור:

חלום עולמי טיולי סוסים - מגדל ליד הכנרת | 050-7949575