הצ’ופרים של צחי כהן

שבת חורפית בגליל 
לגעת בשלג, להתפנק על ארוחת דגים

צחי כהן מנהל אתרי הנופש המובילים באינטרנט מזמין אתכם השבת להיכנס למכונית ולצאת לטיול לבן.

מתחילים בצומת אלוני הבשן לכיוון עין זיוון.(כביש 98) בדרך רצוי ומומלץ לטייל באתרים נבחרים שוודאי מכוסים עדיין בשלג לבן ראשון לחורף 2010 .

תחנה ראשונה : חוות הטורבינות, משם ניתן ליהנות מתצפית מופלאה לסוריה והגולן, משם ממשיכים לכיוון קיבוץ עין זיוון ושם  נמצאת נקודת תצפית לכיוון עמק קונטרה, נוף החרמון  והגבול הסורי. פשוט לצאת מהאוטו , עם קפה חם ומהביל שתביאו אתכם בטרמוס  מהבית ופשוט לנשום…

נקודת תצפית מושלגת נוספת נמצאת בהמשך, למרגלות תל חרמונית, באנדרטה הסמוכה לקיבוץ אלרום. מהמקום תוכלו להשקיף אל עמק הבכה, במקום תחנת מידע אלקטרונית המספרת את סיפור הקרב המפורסם שהתרחש במקום.

ובלי איילים ביער אודם לא עוברים את החורף , זו ממש נקודת חובה במיוחד אם מטיילים עם ילדים אז הצפינו עוד קמעה ותוכלו לחזות בחיות הבר  הנהדרות כמו: איילים, צבאים ויעלים מארצות שונות בעולם על רקע השלג ובלי לעצום עיניים תוכלו להרגיש כמו בארצות הקור !

אחרי הטיול המפנק הזה היגיע הזמן לפנק גם את הבטן  ולרדת בכביש המוביל מאודם לשמורת הבניאס לצפות בנחלים הגועשים וליהנות עוד כמה דקות ארוכות מהזרימות ולהתפעל ממראהו הלבן והבוהק של סבא חרמון ולהחנות במסעדת דגי דפנה הנמצאת ממש מול הקיבוץ בכביש … ואם מזג האוויר יאפשר ניתן לשבת בחוץ בינות העצים בין פלגי נחל הדן הזורם ולהתענג על ארוחת דגים כשרה , יש גם תפריט ילדים … ולחזור הביתה את התנור והשמיכות כי אחרי הכל הכי טוב בבית !

 

שתהיה לכם שבת מפנקת ,

 

שלכם

צחי כהן