שלל אטרקציות בצפון

במהלך כל השנה ישראלים רבים מכל קצוות הארץ נוהרים אל עבר חבלה הצפוני המקסים של מדינת ישראל, כל אחד מסיבותיו הוא. יש את אלה שמגיעים לצפון בגלל הנוף המדהים, יש מי שמגיע לצפון בעקבות חיפוש אחר סגנון חיים שליו יותר, יש את מי שמגיע בגלל הצימרים ויש גם לא מעט שמגיעים לאזור הצפון בגלל האטרקציות הרבות שניתן ליהנות מהן באזור.

מה זאת אטרקציה?

אטרקציה כשמה כן היא, פעילות או מקום שמושכים או לפחות מנסים למשוך אליהם מבקרים. ישנם סוגים רבים של אטרקציות, יש אטרקציות פעילות המצריכות השתתפות מלאה מצד המבקרים כמו למשל טיולי ג’יפים, רכיבה על סוסים, מסלולי טיול מאתגרים ועוד ויש אטרקציות יותר פאסיביות כמו למשל גלריות, שמורות טבע, מסעדות ועוד. ישנן גם כמה וכמה אטרקציות עונתיות שניתן לקחת בהן חלק רק בעונות מסוימות בשנה כמו למשל אטרקציות של ספורט ימי, גלישה בשלג ועוד ובמקביל ישנן שלל אטרקציות שפועלות לאורך כל השנה

מחירן של אטרקציות משתנה על פי אופי האטרקציה כמו גם על פי התקופה בשנה, והפופולאריות של אותה אטרקציה. אם זאת הפעם הראשונה שאתם הולכים להשתתף באטרקציה מסוג כזה או אחר מאד מומלץ לבחון את נושא המחיר לעומקו, להשוות בין כמה ספקים ורק אז להחליט על איזה מהם ללכת מכיוון שענף האטרקציות הינו ענף פרוץ יחסית מה שמייצר קשת מחירים רחבה ומגוונת שחבל לפספס.

למה דווקא בצפון?

כאמור יש לא מעט סיבות מדוע כדאי לבקר בצפון, הרי לא לחינם כל אותם אלפי ישראלים ותיירים מוצאים את דרכם לאזור. נסקור כעת את הסיבות המרכזיות ליתרון שיש לחבל הצפוני של ישראל בכל מה שקשור לאטרקציות.
היצע – אזור הצפון הינו איזור רב גווני. על פני שטח קטן יחסית ניתן למצוא הרים אימתניים, עמקים ססגוניים, יערות, חופים, מעיינות, ערים
מרשימות ומה לא. כל אחד מהמאפיינים הללו מאפשר לסוג אחר של אטרקציות להתקיים והתוצאה הסופית היא גיוון אדיר של סוגי אטרקציות לבחור מהן.
איכות – צפונה של מדינת ישראל מארח בהצלחה מבקרים מכל העולם כבר שנים רבות, תקופה ממושכת זאת אפשרה לבעלי מתחמי האטרקציות למיניהם לרכוש המון ניסיון מעשי וכתוצאה האיכות שלהן הלכה ועלתה וכיום מדובר בנותני שירות איכותיים ביותר.

אווירה – אזור הצפון מתאפיין באווירה נינוחה עם תחושה של “פעם”, משהו בפשטות, בבנייה הנמוכה, הישובים החקלאיים, התושבים מסבירי הפנים, כל אלה יחד מיצרים משהו שקשה לתאר במילים אבל אי אפשר שלא להרגיש
מעוניינים ברעיונות נוספים? ראו אטרקציות בצפון הארץ