קיאקים – אטרקציה מרעננת

שייט קיאקים בחצבאני, רפטינג בנהר הירדן, שייט קסום באבובים ועוד מגוון נרחב של פעילויות שייט חווייתי לכל המשפחה, כל אלו ועוד ממתינים לכם באתר צ’ופרים- אתר קופוני ההנחה לאטרקציות הכי מדליקות במדינה.

אנחנו באתר צ’ופרים, ריכזנו עבורכם רשימה של מגוון פעילויות שייט ופעילויות נוספות הקשורות לעולם המים, והכול במקום אחד. זה הזמן להכיר מקרוב את המקומות הכי מרעננים, הכי מרגשים והכי מהנים, המאפשרים לכם ליהנות ממסלולי שייט קייאקים, ועוד מגוון נרחב של פעילויות שיט ופעילויות מים.

קיאקים – פעילויות חווייתית לכל המשפחה!

 

שייט קיאקים היא ללא ספק אחת הפעילויות המהנות, הכיפיות והמרעננות ביותר שיש לקיץ הישראלי להציע לכם. החוויה המרעננת וה-“רטובה”, מיועדת לכל אחד ואחת מכם, בין אם אתם חובבי ספורט אתגרי ופעילויות אקסטרים, ובין אם אתם חובבי טבע ומקורות מים.
למעט מסלולי האבובים, בהם הפעילויות מתקיימת כאשר אתם נמצאים לבדכם על גבי האבוב, יתר פעילויות השייט, ובעיקר שייט קייקים, מתקיימים כאשר הינכם סירות קאנו, סירות ראפטינג או קייקים עם יתר בני המשפחה וחברים, דבר ההופך את חוויית השייט לחוויה מגבשת, כיפית ומפתיעה במיוחד.

מכיוון שהקייקים הם כלי שייט ספורטיבי, תדרשו לקיים שיתוף פעולה מלא בין כל האנשים היושבים בתוך הקיאק, וזאת על מנת לצבור תאוצה ולהשיט את הקייק בתוך המים הזורמים, דבר ההופך את שייט הקייקים לפעילות מאתגרת וספורטיבית לצד פעילות מהנה וכיפית לכל בני המשפחה. בכל אחד מאתרי השייט הפעילים, תוכלו ליהנות מאבזור מלא לצרכי השייט המשפחתי שלכם, החל מקסדות ואפודים ועד למשוטים לכל אחד מהמשתתפים בשייט החוויתי.

המרענן הרשמי של ישראל!

הקיץ הישראלי מביא איתו לא מעט ימים חמים ושעות ארוכות בהן אנו מבקשים לנפוש באתרי תיירות המציעים לנו חווית שחייה ורחצה. שייט קייקים, הוא ללא ספק אחד הפתרונות המרעננים ביתר להתמודדות עם החום המעיק, כאשר מי הנחלים הקרירים בהם מתקיימים שיוטי הקייק, ניתזים אל תוך הקייק שלכם, מרטיבים את גופכם ומרעננים לכם את היום!

זה הזמן לבילוי משפחתי בשייט קייאקים מאתגר, מהנה ומרענן באחד הנחלים הזורמים באזור הצפון!

>> לשלל רעיונות וקופונים עבור אטרקציות בצפון