צ’ופרים וקופונים לנופש

הגיע זמן החופשה השנתית שלנו – הנופש לו חיכינו כל השנה! בחרנו היכן נשהה, אם בצימר מפנק או אולי במלון או בית הארחה..

עכשיו נותר להחליט – מה אנו עושים בימי החופשה הזו שלנו?? איך אנחנו מעבירים את ימי הנופש באופן שיענה על הציפיות של כל אחד מבני המשפחה וכל זאת תוך שמירה על התקציב המשפחתי (כי הרי ידוע שתקופות חופשה יש להן משקל רציני על כיסנו).

מאחר ויש להתחשב בכל אחד מבני המשפחה, על מנת לא ליצור מפח נפש – נתחיל בהתלבטויות לגבי האופן הנכון לבלות את החופשה:

ילדים רכים יימשכו לכיוון משחקיות  ,פארקי שעשועים, מופעי ילדים או גני חיות ופינות ליטוף המתאימים לקטנטנים יותר ויעבירו את זמנם בהנאה רבה.

בני הנעורים ירצו לבלות את החופשה באופן קצת יותר הרפתקני ובטח ישמחו לבלות בפארק שעשועים, כגון הלונה פארק או אחד מפארקי המים על מגלשות הקמיקזה שלהם. בני נוער נמרצים יותר בוודאי יתלהבו מאפשרות של טיולי שטח המדברים אל ליבם יותר מחופשה שלווה ושקטה.

וההורים, שבוודאי יעדיפו לנסות חוויה תרבותית יותר כמו הצגת תיאטרון, או מרחצאות – יאלצו להמתין להזדמנות שלהם, בחופשה הזוגית הבאה.

לשם כך בדיוק נולד לו פורטל צ’ופרים. כאן תמצאו את הדרך המושלמת לבלות ולשלם פחות.
הפורטל מציע לכם מידע אודות אטרקציות ברחבי הארץ כולה, כשכל אפשרות בילוי, אטרקציה, טיול, סיור או כל דבר הדורש כניסה בתשלום – תמצאו בפורטל קופוני נופש והנחות.
אלו צ’ופרים אשר תוכלו להדפיס ללא הגבלה ובאופן חופשי כשכולם מקנים לכם הנחות במחירי הבילוי, או הפתעות מיוחדות עבורכם .
עכשיו, כל שעליכם לעשות לדפדף בין האפשרויות, לבחור מה אתם מעוניינים לעשות והיכן, להדפיס קופונים (קופוני נופש וצ’ופרים ככל שתרצו ולאן שתבחרו) – להציגם בקופת המקום בו בחרתם וליהנות מההנחה הנקובה בהם.
עוד דרך שממנה תוכלו ליהנות באמצעות צ’ופרים היא האפשרות לשלב בילוי בין אטרקציות חינמיות המופיעות בפורטל וכאלה שבתשלום עם קופוני הנחה, וכך לחסוך אפילו יותר.
כמובן שאנחנו מזמינים אתכם להצטרף למועדון הלקוחות שלנו – מועדון צ’ופרים, שמעדכן אתכם, ושולח לכם מבצעים מיוחדים וקופוני נופש ובילוי ייחודים המיועדים רק לחברי המועדון .

אתר צ’ופרים הוא הדרך הנוחה, היעילה והזולה לחופשה שלכם.

בילוי נעים מצוות הפורטל!