פעילויות ליום המשפחה

פעילויות ליום המשפחה

שורשיו של יום המשפחה נעוצים ביום האם, יום שעד לא מזמן הוקדש כולו להכרת תודה והערכה לאמהות באשר הן. בישראל יום זה מצוין ב-ל’ בשבט, היום בו הלכה לעולמה הנרייטה סאלד “אם הילדים”, מקימת ההסתדרות הציונית הדסה. מאז, הרבה מים זרמו תחת הבנת התא המשפחתי והיום כל בני המשפחה זוכים להכרה ולחגיגה שווה. יום המשפחה הוא יום שמוקדש להלל ולשבח את היחידה המשפחתית ואת חשיבותה וככזה הוא עמוס בפעילויות מדליקות במיוחד.

אילו פעילויות יש ליום המשפחה?
נתחיל דווקא מהפעילויות הפשוטות ביותר, כל כך פשוטות שרובנו בכלל לא חושבים עליהם אלא ישר הולכים לדברים המורכבים יותר. אנחנו מדברים על כל מה שגם ככה קורה בחיק המשפחה – ארוחות משפחתיות, טיול רגלי מסביב לשכונה, לשבת כולם יחד לגלידה, כל אלה אולי נשמעים לא מלהיבים במיוחד אבל כששמים את הדגש על המשפחתיות שבפעולה אפשר להוציא ממנה איכויות חדשות ומהנות ביותר.
אם אתם רוצים להשקיע קצת מעבר ולנסות לאתר פעילויות ליום המשפחה שישברו את השגרה שלכם תוכלו למצוא מגוון אדיר של אטרקציות ופעילויות רלוונטיות כמו למשל אטרקציות אתגריות שונות ובניהן טיולי טרקטורונים משותפים, מסעות ג’יפים, פיינטבול משפחתי, רכיבה על סוסים ועוד מבחר של פעילויות שיריצו את האדרנלין אצל כל אחד מבני ביתכם. מעבר לפעילויות הללו יש גם פעילויות רגועות יותר ליום המשפחה כמו מסלולי טיול ברמות שונות, ביקור בגני חיות למיניהם, מוזיאונים מדליקים, סיור בשמורות טבע קסומות, מרכזי קניות שאפשר להעביר בהם יום שלם בכיף וכיוצא בזה. בנוסף תוכלו להוסיף לאפשרויות גם ביקור במסעדה איכותית בסגנון שאתם, כמשפחה, אוהבים ולקשור את כל החוויה הזאת בלינה משותפת באחד ממתחמי האירוח הרבים בישראל שמתמחים באירוח משפחות.

איפה ניתן לאתר פעילויות?
כמובן שישנן המון דרכים למצוא פעילויות ליום המשפחה, במיוחד אם המועד הולך ומתקרב מכיוון שבתקופה הזאת כל תוכניות הטלוויזיה הרלוונטיות ותורי העיתונים שעוסקים בהוויה המשפחתית מעלים קשת רחבה ועשירה של רעיונות לפעילויות שיכולות להתאים כבילוי ליום המשפחה. מעבר לכך תמיד תוכלו לפנות לרשת האינטרנט ולנצל את כמות המידע העצומה שפשוט ממתינה לכם במרחק של לחיצת כפתור. ברשת יש אין ספור אתרים שמתמחים במתן מידע מלא, מעודכן וידידותי בכל מה שקשור אל יום המשפחה ולא צריך להתאמץ יותר מידי בכדי לאתר משהו שיתאים למשפחה שלכם.
מקור טוב נוסף הם בני המשפחה שלכם, כצעד ראשון תוכלו לחסוך לעצמכם המון עבודה ופשוט לשאול אותם מה בא להם לעשות. לא פעם ולא פעמיים התשובה תהיה פשוטה יותר מהרגיל וקלה לביצוע.