פארקי מים , בריכות שחיה

פארקי מים הם מזמן כבר טרנד שגור ומוכר וחובה לבלות בהם לפחות פעם או פעמיים בשנה ואם אתה מטייל בעולם תמצא פארקי מים גדולים ומיוחדים עם שלל שכלולים כמעט בכל מקום בעולם, מהם תוכל ליהנות אם רק תדאג לתאם את הגעתך לעונה חמה בה הם פתוחים ופועלים.

 

פארקי מים הם חוויה המתאימה לשלל גילאים .

פארק מים הוא מקום בו ימצא כל אחד את מבוקשו ואת החוויות אותן הוא מעדיף.

 

יהיו אלה שישמחו לבלות את הזמן בבריכת שחיה וינצלו את שהייתם במים לציפה והנאה מהשמש המלטפת , רק לא לשכוח תוך כדי השחייה או הבילוי בבריכה את הסכנות שטומנת השמש ולהקפיד להישמר ולהיזהר.

 

אחר יחפש בפארק המים האהוב עליו את חוויות הגלישה בשלל המגלשות המצויות בכל פארקי המים המצויים בעולם כולו .

החל מפארק מים עם מגלשות לקטנטנים סולמות בהם יוכלו לטפס והכול במים רדודים בהם יוכלו הילדים הקטנים לדשדש מבלי להיות בסכנה ובמים יכולים ההורים המבלים עם הילדים לשבת על כסא נוח או ממש לרבוץ במים ליד הילדים תוך בילוי איכותי משותף.

 

לצד כל אלה תמצאו כמובן את תמציתו האמיתית של כל פארק מים המכבד את עצמו .

מגלשות הענק אלה שרואים ממרחק עוד בדרך אל פארק המים, מגלשות צבעוניות רחבות , כאלה המסתובבות ומתערבלות להן האחת בתוך השנייה וכל הגולש בהן מחליק לו במהירות הבזק ישר אל תוך המים התכולים של בריכת השחייה הממתינה לו למרגלות כל מגלשה.

 

בפארקי המים תמצאו שלל אפשרויות להתגלש , יש מגלשות צרות , ויש רחבות , יש עם הרבה סיבובים ויש ישרות ומהירות כחץ שלוח , יש כאלה בהן תחליק כאשר אתה יושב בתוך אבוב , וכאלה בהן תחליק בתוך סירת גומי . יש המתאימות ליחיד יש לזוג ויש ליותר.

 

בקיצור אינספור אפשרויות מענגות בפארקי מים ובריכות שחייה .

יש המוני בריכות שחייה ברחבי הארץ , ויש גם לא מעט פארקי מים בארצנו הקטנה: הלונה גל שבצפון , חוף צמח באזור הכינרת , ימית ספארק המים בחולון , פארק המים בשפיים , הממדיון בתל אביב ועוד .

 

אז אתם עוד בבית מהרו לבשו את בגד הים מרחו את עצמכם בקרם הגנה וצאו מיד לבלות בפארק המים האהוב עליכם.