ספא – לרגעים המתוקים של החיים

ספא – פינוקי ספא

המים המבעבעים של הג’קוזי, תחושת הריחוף המתלווה לאחד ממגוון טיפולי הבריאות והיופי, ההיצע הנרחב של המתקנים המפנקים, ואפילו תחושת הליטוף של חלוקי הרחצה, כל אלו ועוד הן רק חלק מהחוויות המפנקות הממתינות לכל אחד ואחת מכם במסגרת בילוי טיפוסי באחד מאתרי הספא הפזורים בכל רחבי הארץ.

בשנים האחרונות, יותר ויותר אתרי ספא נפתחים כמו פטריות אחרי הגשם, בכל רחבי המדינה, ומעמידים לרשותנו היצע נרחב של חבילות פינוק לכל צורך ולכל מטרה. כבר היום, ניתן ליהנות מהיצע אתרי ספא הממוקמים בסמוך לאתרי התיירות והנופש הבולטים ביותר במדינה.

ספא לכל רעיון ולכל מטרה!

צימרים עם ספא, בתי מלון עם ספא, ספא עם ארוחות בראנץ’, ספא עם חמאם, ספא טיפולים, ספא פינוקים, ספא לקיום מסיבות פרטיות, ספא לדתיים, ספא לזוגות וספא למשפחות, כל אלו ועוד הם רק חלק מהיצע אתרי הספא העומדים לרשות כל אחד ואחת מכם, לכל צורך ולכל מטרת אירוח ופינוק.

ברוב אתרי הספא הפועלים בארץ, תוכלו למצוא חדרי טיפולים המאפשרים לכם ליהנות מהיצע נרחב של טיפולי בריאות ויופי, הכוללים בין היתר: עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי, עיסוי באבנים חמות, עיסוי רקמות, שיאצו, רפלקסולוגיה, טיפולי פנים, פדיקור-מניקור ועוד מגוון נרחב של טיפולים מפנקים.

בחלק המקרים, חבילות הפינוק בספא כוללות: טיפול אחד לבחירה, שימוש חופשי בכל מתקני הפינוק, שימוש חופשי בבריכות המחוממות של המקום, שתייה חופשית לאורך כל השהייה במקום וארוחות בוקר, צהריים או ערב במידה ובמקום פועלת קפיטריה או מסעדת שירות.

ספא – לרגעים המתוקים של החיים

ההיצע הנרחב של מתקני הספא ושפע החבילות והדילים העומדים לרשותכם, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם לקחת “פסק זמן” מחיי השגרה והיומיום, ולצאת לבילוי מפנק בספא הקרוב למקום מגוריכם או למקום העבודה שלכם. כמו כן, תוכלו לשלב את הבילוי באתרי הספא השונים במסגרת חופשה משפחתית או זוגית אותה אתם מקיימים בכל פינה ואתר ברחבי המדינה.

זה הזמן לגלות את אתרי הספא הייחודיים והמיוחדים, זה הזמן להיחשף לכל טיפולי הספא המובילים, זה הזמן לפנק את עצמכם בחוויית הבילוי והפינוק האולטימטיבית.