מבוכים – משחקי מבוכים בארץ

עבור רובנו המילה ‘מבוכים’ מיד מעלה מין תמונה יבשה של משהו על נייר מפעם, תמונה שעולם האטרקציות וההפעלות לילדים החליט לקחת לידים ולתת לה אינטרפרטציה מודרנית ומדליקה עם מבוכים חיים ונושמים.

חלק מאותם מבוכים משלבים בפעילות גם כתבי חידה מסתוריים, בחלק יש משימות מדליקות, חלק נמצאים ממש באוויר הפתוח כשהשמש מחממת מעל וחלק נמצאים במקומות סגורים המאפשרים לילדים ליהנות לאורך כול השנה. מצפון עד דרום אפשר למצוא מבוכים משגעים בהם הקטנים או המשפחה כולה יכולים לבלות בכיף.

קסם המבוך

זוכרים כמה כיף היה לשחק מחבואים, תופסת, לחפש תשובות, לרוץ, לקפוץ…. את כל אלה ויותר אפשר לעשות במבוך חי, מבוך אמיתי עם כניסות, יציאות, מרחב ומטרה. אבא כאן, אמא שם והילדים מתרוצצים ומחפשים או שאולי בא לכם לשלוח את הילדים להשתעשע בינם לבין עצמם, ללכת לאיבוד בסביבה מפוקחת ובטוחה ולגלות את הכיף בלמצוא לבד את הדרך החוצה.

יש משהו מאוד קסום בחוויה הזאת, קצת עליסה בארץ הפלאות, קצת מסתורין, מתח, מה עוד צריך בשביל ליהנות?

איפה יש מבוכים בארץ

אנו שמחים לבשר לכל המעוניינים שיש בארץ לא מעט מבוכים, יש בצפון, יש בדרום ואפילו באזור המרכז.

כמובן שלא מדובר בדיוק באותו סוג של מבוך, אבל זה רק אומר שאם אהבתם את העיקרון תוכלו ליהנות ממנו גם במקומות אחרים מבלי להשתעמם.

כחלק מההיצע תמצאו מבוכים עונתיים שמתקיימים רק בחוץ ומוגדרים עם עצים, באלות וחומרים טבעיים אחרים ובמקביל יש גם מבוכים בחללים סגורים, בדרך כלל כחלק ממתחמי הפעלה גדולים שמציעים עוד פעילויות ואטרקציות שונות למי שרוצה לעשות משהו אחר או בנוסף.

> לצפייה במבחר צ’ופרים של משחקי מבוך

כמה זה עולה?

אחד מהיתרונות של מבחר המבוכים הקיימים בארץ הוא גם מבחר המחירים שהוא יוצר.

לכל מבוך יש את המחיר שלו שנקבע בעקבות קשת שלמה של שיקולים שמשתנים ממקום למקום. בכדי לקבל רושם אמין ומעודכן לגבי טווח המחירים אנו ממליצים בחום לדפדף בין דפי האטרקציות הרלוונטיים ולעקוב אר המחיר, אין צורך להיכנס לעומקן של כול האפשרויות, את זה תעשו אחרי שתדעו כמה אתם מוכנים לשלם, עד לאן אתם מוכנים לנסוע, באילו תאריכים וכו’.

בתור התחלה התמקדו רק במחירים ותמשיכו משם.

כדאי לציין שמבין שלל האפשרויות של אטרקציות לילדים – זו אחת הזולות והמהנות שניתן למצוא.

המלצת צ’ופרים

אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן חיפושים מאוד כדאי שתנצלו את הסביבה הקרובה שלכם ואת רשת האינטרנט ותנסו למצוא המלצות ישירות על מבוכים שכדאי לכם לבקר בהם או לחילופין על כאלה שלא. כשאנחנו אומרים המלצות ישירות אנחנו מתכוונים להמלצות מאנשים שאתם מכירים או מהורים אחרים שניסו משהו ויכולים להעיד על איכותו באופן אישי.