טיולי באגי ורייזר

רכב הבאגי הוא רכב דו מושבי שיכול להתאים לטיול משפחתי מדליק, טיול רומנטי בשניים או מסע קבוצתי מאתגר.

 

רכבי באגי איכותיים מצוידים במסגרת הגנה חזקה ביותר ובחגורות בטיחות המאשפרים לרוכבים ולרוכבות ליהנות מטיול בטיחותי ומאתגר כאחד.

טיולי הבאגי המוצעים לכם בכל רחבי המדינה, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממגוון נרחב של אטרקציות וחוויות לאורך המסלול, בין אם מדובר באטרקציות הנובעות באופן ישיר מחוויה הרכיבה על גבי הטרקטורון ובין אם מדובר בחוויות ואתגרים הממתינים לכם לאורך המסלול.
זה הזמן לגלות מחדש את הצד הטבעי שבכם, זה הזמן להצטרף לטיול טרקטורונים מלהיב, כיפי ומאתגר!


טיולים של טרקטורוני באגי מאורגנים על ידי יזמים פרטיים בכל רחבי הארץ, ועל ידי חברות טיולים וקבוצות רכיבה שונות.
כיום, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של מסלולי טיול המוצעים לכם בכל רחבי הארץ, לרבות, טיולי באגי באזור הרי ירושלים, טיולי טרקטורונים בנגב, טיולי באגי בעוטף כינרת, טיולי טרקטורונים ברחבי מדבר יהודה, ובעוד מגוון נרחב של אתרים ומסלולי טיולים בכל המדינה.

מכיוון שהטרקטורון נולד והומצא ככלי לצרכי שימוש חקלאיים, הוא תוכנן בצורה כזו שתאפשר לו עמידות בתנאי האקלים הישראלי ובעבירות גבוהה בתנאי שטח חקלאיים. גלגלי הטרקטורון מזכירים מאוד את גלגלי הטרקטור החקלאי, ומכאן שמו של כלי התחבורה ששיגע מדינה שלמה.


חווית השטח ברכבי באגי היא חוויה מהנה ביותר שתתן לכם זווית חדשה על הסביבה ותיקח אתכם למקומות שלא חלמתם להגיע בעצמכם כולל אפשרות ליהנות גם מחטיף טעים בדרך ואפילו ארוחה שלמה