טיולי אופניים

יש מי שעבורם אופניים הם כמו רגליים.  חייהם אינם חיים בלעדיהם.  עבורם הרכיבה היא רכיבה ספורטיבית, אתגרית. הם רוכבים כמי שכפאם שד – בקפידה, באדיקות. טיולי אופניים עשויים להיחשב למותרות עבורם. אבל עבור רבים – טיולי אופניים הם בילוי, שכל כולו הנאה צרופה.


טיולי  שטח – אופניים 


טיולי אופניים ניתן לקיים גם במידה ואינכם הבעלים של ג’יפ או רכב שטח אחר. כיום, באמצעות מגוון נרחב של חברות העוסקות בתחום ארגון טיולי אופניים, יכול כל אחד ואחת מכם להצטרף לקבוצת מטיילים המקיימת טיולי שטח מאתגרים במסגרת טיולי אופניים בארץ וגם בחו”ל.


טיולי האופניים הנפוצים ביותר מורכבים ממגוון מסלולי טיול יומיים, המאפשרים לכל אחד ואחת מכם להכיר מקרוב את חווית הבילוי והטיול בחיק הטבע במסגרת נהיגה על רכבי שטח ואופניים, וכמו כן, לאפשר לכל בני המשפחה ליהנות מהטיול המאתגר באופן המרבי.


כמו כן, תוכלו לאתר מגוון נרחב של מסלולי טיולי אופניים המיועדים לחובבי האתגר והאקשן שביניכם, וכאן תוכלו למצוא מסלולי אתגר מתקדמים המלווים במגוון נרחב של פעילויות מאתגרות ברמת השטח, לרבות, ביצוע סנפלינג וטיפוס הרים במסגרת הטיול, ועוד מגוון נרחב של אטרקציות ספורט מאתגרות במסגרת טיולי אופניים בארץ או בחו”ל.


טיולי אופניים
 מאפשרים לכל אחד ואחת מכם להכיר את התמודדות החיים בחיק הטבע, לרבות, הכנת ארוחות בוקר/צהריים או ערב בתנאי שטח, הבערת מדורות כחלק חוויתי מהטיול, נסיעה לאורך מרחבי טבע וכבישי עפר לא סלולים, חשיפה למגוון נרחב של תופעות טבע ייחודיות הממתינות לכם לאורך מסלול הטיול, עבירות גבוהה בדרכי גישה בעייתיים באמצעות רכבי שטח המיועדים לצורך כך, ועוד מגוון נרחב של אמצעי התמודדות מאתגרים במסגרת טיולי אופניים בשטחים פתוחים. זה הזמן להכיר מקרוב את כל היתרונות הממתינים גם לכם במסגרת קיום טיולי אופניים ברחבי הארץ או בחו”ל.

 

מרגישים עצלנים? מעדיפים לנהוג?
>בדקו את 
טיולי הטרקטורונים שלנו!

סוגים של טיולי אופניים


טנדם – אופניים לזוג
 הוא אמצעי נפלא לחיזוק הקשר הזוגי ולהעצמתה של הזוגיות. אופניים מהווים גם  מרכיב משמעותי  בשבתות של  משפחות רבות: טיולי אופניים הם מראה שכיח בשבתות האביביות והקייציות, שבהן, החל משעות הבוקר, ניתן לראות  משפחות רוכבות על אופניים .  בשנים האחרונות חל גידול ניכר בכמות הרוכבים ובתוך כך גדל והתעשר מגוון הסוגים של אופניים ובהם: טאנדם  ( אופניים לזוג ) תלת-אופן וכמובן – אופניים  המיועדים למקצועני הרכיבה. רשויות ומועצות מקומיות רבות הכשירו בשנים האחרונות מסלולי רכיבה  על אופניים  המקלים על מי מאתנו שהפכו  רכיבה על  אופניים לחלק בלתי נפרד משגרת יומם, קלה ובטיחותית יותר. מסלולי אופניים ממזערים את הסיכון המאיים על רוכביהם בעודם רוכבים בשולי כבישים סואנים. מסלול אופניים מוסדר מאפשר רכיבה בטוחה, שאינה מפריעה למכוניות הנוסעות בכבישים ולהולכי הרגל החוצים אותם במעברי החצייה המוסדרים.

טיולי אופניים לזוגות הם בילוי רומנטי קלאסי, זמין וזול, אשר לא רק היחס המיטבי בין עלות לתועלת מצדיק את כדאיותם אלא בעיקר ההנאה הרבה המובטחת לרוכבים האוהבים. טיולי או פניים הם בילוי ספורטיבי עממי.

טיולי אופניים למשפחות רווחות  במקומות רבים. לא אחת נראות משפחות שלמות, רוכבות על-פי כללי הבטיחות המתחייבים, כולם חבושי קסדות המיועדות ומיוחדת לרוכבים. אופניים למשפחה מותאמים אישית  לכל אחד  הם משאת נפש. משפחות רבות אינן יכולות לאפשר לעצמן מספר רב של אופניים אבל כיום, כאשר  השוק מציע אופניים משוכללים במגוון גדלים וגבהים, ניתן לשנות את גובה המושב כך שיתאים למידותיו של כל רוכב.

טיולי אופניים עם ילדים הם בילוי משפחתי פשוט וקל. הוא אינו מחייב היערכות מבעוד מועד. ניתן להחליט על קיומו בתוך דקות אחדות. מתארגנים חיש קל ויוצאים לדרך. אופניים הם פתרון מצוין להפגת שעמום, לשיפור הכושר הגופני, ואין כמוהם לגיבוש קבוצתי. מודעותם של מבוגרים לכדאיות הרכיבה ולתועלתה משפיעה גם על ילדים, אשר כיום ניתן לראות רבים מהם מצוידים באופניים מאובזרים בכל האבזרים המאפיינים רוכבים מקצועיים.

מראה שכיח בשולי הכבישים ובדרכי עפר  המתפצלות מהם הוא מראה טיולי אופניים לילדים  שבהם נראות קבוצות רוכבות בדבוקה אחת או בטור עורפי מסודר, כאשר רכב ליווי נוסע כמאסף, נותן גיבוי.