טיולים – שבת בירושלים

מבט מטיילים
קוראים יקרים אנא הדקו את החגורות אנחנו ממריאים לירושלים !

היא ללא ספק אחת הערים המיוחדות ביותר בעולם. אלפי תיירים מישראל ומהעולם כולו נמשכים לחוויה הירושלמית, יחד עם זאת איך מתכננים חופשה בירושלים ? לאן הולכים ? מה מתאים לעשות עם ילדים? הרי יש בה בירושלים עולם שלם של תגליות שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. זוגות יכולות ליהנות מימי טיולים בירושלים בין הריה המפורסמים עם האוויר המיוחד והצלול, לרדת בין הסמטאות הקסומות שלה, לעצור במסעדה טובה בכרם או בנחלאות ולחוות את השקיעה הירושלמית. משפחות יכולות לבחור אטרקציות בירושלים שירתקו את הילדים ואת המבוגרים כאחד, דבר אחד ברור ,ירושלים מתאימה לכולם !

אז איך מתכננים חופשה בירושלים?
ראשית חשוב לקבוע כמה זמן אתם רוצים לבלות בעיר, אטרקציות בירושלים יכולות להעסיק אתכם שעות רבות אם לא ימים שלמים, במיוחד אם משלבים את זה במסגרת טיולים בירושלים ואירוח באחד מעשרות הצימרים או בתי המלון היוקרתיים בעיר. לקצרים בזמן שבכל זאת רוצים לטעום מחיי העיר והפלאים הירושלמים יש את מסלולי העיר העתיקה אותם תוכלו לתבל בביקור בפינות הקסם הפסטורליות בכרם או אולי ביקור בגן החיות התנ”כי. לאלו שמחפשים לבלות סוף שבוע שלם בעיר תוכלו ליהנות מהצד העתיק יותר עם שלל חוויות תקופתיות מאורגנות במיוחד למבקרים ולמחרת לקפוץ קצת לעתיד במכון וויצמן למדע או לקחת סיבוב על מעלית הזמן המפורסמת.
דבר שני שחשוב לדעת הוא מהי רמת הפעילות מתאימה לכם, אטרקציות בירושלים יכולות לגרום לדם שלכם לרוץ על ג’יפ מסתער או טרקטורון, להירגע באחד מבתי הספא היוקרתיים או פשוט להתענג על נקודות התצפית השונות בעיר. תוכלו אפילו לבצע טיולים בירושלים תוך כדי נסיעה על סגווי ואפילו על גבו של גמל. זה הכל תלוי במה מתאים לחופשה שאתם רוצים ליצור. באמת שקשה לי להמליץ על דבר אחד בעיר המיוחדת הזו אבל מי מכם שטרם ביקר במעלית הזמן  מוזמן לטרמינל-חוויות רב חושיות .המראות יוצאות בתדירות של שעה עגולה ליעדים מרתקים בזמן. תוכלו לצאת למסעות בזמן להיסטוריה של ארצות וערים אקזוטיות, מסע אל בטן האדמה, אל החלל, אל מעמקי האוקיינוס, מסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם ומסעות אל העתיד. בעזרת טכנולוגיות רב-חושיות מתקדמות תוכלו לצאת ליעדים שעד כה יכולתם רק לחלום להגיע אליהם…מבלי לזוז מהכיסא.

 

לתשומת לבכם הכניסה מותרת מגיל 5 ומעלה ובתיאום מראש.

שתהיה לכם שבת קסומה במיוחד,
שלכם,

צחי כהן