טיולים – מטיילים עם צחי כהן בחיפה

מטיילים בחיפה עם צחי כהן – אטרקציות מומלצות באזור הכרמל

חיפה מתהדרת בתפאורה מדהימה של ים, בריזה נעימה ותמהיל ענק של פעילויות ואטרקציות לכל גיל.
למעשה אין מקום להגיע לחיפה ליום אחד – המון מוזיאונים, סיורים מומחזים, אתרים קדושים, מסלולי נחלים ואי אפשר שלא להזכיר את הגנים הבהאים התלויים על רכס הכרמל.
מכיוון שהמלצתי היא ליום טיול חשבתי שבמזג האוויר הנוכחי הכי נכון יהיה לעשות טיול ממוזג בדרך “נוף חיפה”.
המסלול מאפשר התרשמות מתמונת הנוף הנדירה של חיפה, הצצה אל תוך השכונות,
 האטרקציות של חיפה וכן אל הנופים הייחודיים שבסביבותיה.
התצפיות ממוקמות בנקודות נבחרות המדגישות זוויות צפייה מגוונות ומפגש עם אזורים אטרקטיביים המאפיינים את חיפה – מפגש של הר וים כחול וירוק.

מסלול “דרך נוף חיפה” נבנה על קו פרשת המים העתיק הנמתח מרכס האוניברסיטה שבפארק הכרמל, דרך שדרות מוריה, רחוב יפה נוף ועד סטלה מאריס ודרך מקומות מיוחדים במורדות הכרמל ובעיר התחתית. המסלול מתנהל בנסיעה ועובר גם ליד אתרים היסטוריים, מרכזי תרבות ואומנות, אזורי קניות אתרי בילוי ואטרקציות תיירותיות.
מסלול “דרך נוף חיפה” חובק את כל האתרים שחיפה מציעה היום למבקרים וכל זאת תוך שילוב המבנה האתני-דתי של העיר חיפה בה חיים בכפיפה אחת יהודים, נוצרים, מוסלמים, בהאיים, דרוזים ואחמדים. המסלול מומלץ לסיור הן ביום והן בלילה שכן הנופים המתפרשים מהמצפורים לובשים ופושטים צורה באור יום ובחושך.
הסיור בדרך נוף חיפה מתבצע באמצעות ערכה הכוללת: דפדפת מהודרת וחומר רקע על המצפורים, מפת העיר חיפה ומסלול הנסיעה בדרך נוף חיפה, קלטת / תקליטור ובהם סיפור המצפורים. הערכה ניתנת לרכישה במרכז המידע של העמותה לתיירות ונופש חיפה ניתן להזמין גם בטלפון  1-800-30-50-90 שלוחה 106
ואי אפשר להגיע לעיר הנהדרת הזו בלי לבקר במדעטק המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל, אפשר לבקר שם פעם אחר פעם ולהכיר עולמות קסומים אחרים חוויה לכם ולילדים.   ואם אתם בחיפה בשישי אל תעזבו את העיר בלי ביקור בנמל החדש, שם מופיעים מידי שישי אמנים מהשורה הראשונה, חגיגה של מוסיקה וכיף והכל – בחינם !


שלכם,

צחי כהן

פרסום יעיל