טיולים – מטיילים עם צחי כהן בחולון

חופשים בעיר חולון, סוגרים את הערב בתל אביב
נשמע הזוי … אך מרתק ….

העיר חולון מוכרת מזה שנים רבות כאחת הערים הירוקות בישראל ובה המספר הגדול ביותר של גנים הציבוריים ביחס לשטח העיר ומספר התושבים. אחד מהם הוא הגן היפאני. אשר תוכנן על ידי האדריכל חיים כהנוביץ ובנוי כולו בסגנון יפאני מסורתי הכולל את כל המוטיבים המרכזיים של גני המזרח הרחוק. בגן פגודה יפאנית מרהיבה היכולה לשמש כמעין מרפסת להפסקת תה, מסביב פרגולות עשויות עציי במבוק עוד בגן מפל מים מרכזי הזורם כל ימות השנה ונשפך לתעלות מים המתפתלות ברחבי הגן, ומסביב לכל היופי הזה צמחייה דקורטיבית. הגן משתרע על פני שטח של כ – 2 דונם, משך הטיול הרגלי הוא כחצי שעה, ובסה”כ כ-  1 ק”מ, הטיול בגן היפאני מותאם לכל המשפחה  – הכניסה חינם.
אחרי שספגו הילדים שלנו קצת תרבות ומסורת אחרת, קדימה להסתער אל פארק המים הגדול במדינה ימית ספארק המים של ישראל ,עשרות דונמים של אטרקציות מים מרעננות ליום כיף משפחתי סוער ומהנה.
את היום הזה חברים צריך לסיים “בראש אחר” אז  לקראת השעה שש בערב סעו לחוף הכי דרומי של תל אביב – חוף המתופפים (ליד הדולפינריום) שם מחכה לכם לא רק בריזה, אלא גם נשמה וקבלו את השבת הנכנסת בשירה. בימי שישי משעות אחה”צ ועד שמחשיך, עשרות מתופפים, קבועים ומזדמנים, באים לתופף בחברותא. רובם מקישים על תופי ג’מבה, דייגים וזוגות יושבים על שובר הגלים ומתבוננים בשקיעה. בחוף למטה עשרות צעירים מג’נגלים, וילדים מתרוצצים, החוף הזה הוא של כולם מהצד נראה כאילו הגענו לגרסה הישראלית  למסיבות פול מון בגואה.
את השבת שאחרי מומלץ להעביר במזגן, מה שבטוח כולם יהיו רגועים ונינוחים.

שלכם , צחי כהן
פרסום יעיל