טיולים – מטיילים עם צחי כהן בגולן

קפיצה קטנה לגולן

טיול במעיינות סלוקיה ובמוזיאון עתיקות הגולן

מעיינות עדן –עינות סלוקיה הינו פארק מים  שנבנה ע”י חברת “מי עדן”  .
מעיין סלוקיה, נובע בגובה 445 מטר מעל פני הים. והוא הגבוה במעיינות ישראל, מיקומו והריחוק שלו מכל אזור יישוב או תעשייה, מגן על המים ושומר על איכותם. אדמת הבזלת של הגולן מעניקה למים הרכב מינרלים מאוזן. המים נאגרים בשכבת קרקע אטומה, מוגנים מזיהום, ופורצים מן האדמה באופן טבעי. כל אלה מעניקים להם טעם משובח. המים של מי עדן זורמים בברזים של קצרין ונשאבים מן המעיין אותו תראו בפארק .

הטיול  בפאקסלוקיה  מתאים מאוד למשפחות עם ילדים קטנים , ניתן להקיף את כל הפארק ב 10 דקות הליכה כך שמדובר במסלול הליכה שהולך לאורך בריכות לא עמוקות –(הבריכה הכי עמוקה מגיע לילד קטן עד הבטן ) . הפארק מטופח מאוד ויש בו צמחייה יפה והרבה סרטנים בבריכות. מומלץ לעשות במקום פיקניק והוא מתאים מאוד לאלו שמחפשים שעתיים של רגיעה – נופש אמיתי בחיק הטבע .מצומת יהודיה שבצפון הכנרת נוסעים על כביש 87 לכיוון רמת הגולן. כ- 800 מטר אחרי צומת קצרין, מול כניסה לבסיס צבאי, פונים ימינה למגרש חניה קטן, וממנו נמשך שביל ברור אל המעיינות.

אם הגעתם לאזור (ולא בשבת)  מומלץ להיכנס לעיר הבירה של הגולן קצרין ולבקר במוזיאון העתיקות הנמצא במרכז העיר , זוהי הזמנה לאתנחתא קלה מהזרימות והמפלים לצד עתיקות מרתקות !

בברכת שבת שלום ,

וחורף חמים ונעים ,

צחי כהן