טיולים – מטיילים ורוכבים עם צחי כהן בכפר קמא

השבת רוכבים ומטיילים בכפר קמא

 כפר קמא, הוא אחד משני הכפרים הצ’רקסים שישנם בארץ (הכפר השני הוא ריחניה). הנמצא בגליל התחתון ושוכן בסמיכות לכפר תבור על הדרך לכנרת.
הסיור בכפר הציורי ואופי תושבי המקום מעניק למטיילים תחושה של ביקור בחו”ל, הסיור בכפר בין המבנים העתיקים מאבני הבזלת, הסמטאות הצרות המרוצפות אבן, הריחות, האנשים כמו תמונה מתוך סרט. במהלך היום רצוי לתאם גם ביקור במוזיאון הצ’רקסי המקומי השופך אור על התרבות הצ’רקסית העתיקה ומזמן לתייר הישראלי הצצה נדירה ומרתקת לסיפורו הייחודי של עם האדיגה הצ’רקסי.
הצ’רקסים שבמשך אלפי שנים שלטו בהרים של צפון הקווקז, וסיגלו לעצמם תכונות הישרדותיות של אומץ לב, אהבת הנשק והחופש, אמינות  ויושרה, מצאו את עצמם לבסוף חיים בפזורה ברחבי העולם, כולל בישראל.
הביקור במוזיאון כולל הרצאה מול מצגת וסיור מודרך בין המוצגים. ניתן בין היתר לצפות בהופעות של רקדנים בלבוש צ’רקסי מסורתי, לטעום מאכלים צ’רקסים אותנטיים.

 אי אפשר לעבור יום שלם בכפר בלי חווית רכיבה מהנה לכל המשפחה ב”אופניניו” שזו אטרקציה כיפית לילדים וגם להורים. על כל אופן יכולים לרכב ארבעה אנשים ובנוסף שני ילדים קטנים אשר יכולים לשבת במושב הקידמי כל אחד מהרוכבים יכול לדווש כאשר ההיגוי הוא בידי הרוכב הקידמי. בכל אופן מפת התמצאות המראה את המסלול והאתרים בו, מערכת מיני דיסק שבה תוכלו לשמוע על רקע נעימה צ’רקסית, הסברים מוקלטים על האתרים שבכפר. משך המסלול הנו בן שעה ומתאים לכל גיל.

שתהיה שבת מעולה ומהנה ,
שלכם צחי כהן
באדיבות :פרסום יעיל, מומלצימר,צימר דיל וצו’פרים

 להזמנת יום טיול משפחתי
נייד: 050-7993660
050-6886053

שעות פעילות
כל יום משעה 9:00 עד 17:00
ימי שישי סגור בין השעות 11:00 – 14:00