חורף של ציפורים – לאן הציפורים עפות כשהאגם קפוא?

לאן הציפורים עפות כשהאגם קפוא?

 

מיקומה של ארץ ישראל מזכה אותנו במראות נדידה קסומים של בעלי כנף במהלך כל השנה ובמיוחד תוך כדי חילופי העונות, בימים אלו ממש נדידת הסתיו נמצאת בעיצומה ובשמי ארצנו הקטנטונת חולפות וימשיכו לחלוף להן גם בחודשים הקרובים מאות אלפי ציפורים בדרך מאירופה אל אפריקה. חלק מהן אף מגדילות לעשות ועוצרות כאן למנוחה קלה ולאגירת כוחות מחודשת להמשך המסע, ומסיבה זו ממש החליטו החברה להגנת הטבע, קק”ל, הרשות לפיתוח הגליל, רשות הטבע והגנים ועמותות התיירות בגליל, עמקים ובגולן, לחבור יחדיו לפסטיבל צפרות בינלאומי נוסף הנושא את השם ההולם “חורף של ציפורים“.

 

הפסטיבל הולך להימשך כ-6 שבועות החל מה-20 לנובמבר ועד ל-28 בדצמבר בפריסה מרשימה ביותר הכוללת את שמורת גמלא, אגמון החולה, שמורת החולה, שמורת עין אפק, כפר רופין והמרחב שבניהם ואזור הכינרת.

 

האירוע מיועד לקהל הרחב כמו גם לקהילת הצפרים הישראלים ובמסגרתו יתקיימו אירועי ספורט, טבע ותרבות מגוונים וססגוניים בניהם הכנס הבינלאומי לצפרות, מרוצים במקצים שונים כמו מרוץ העגור באגמון החולה, סיורים היסטוריים, סדנאות רישום וציור ציפורים, שייט צפרות, תחרויות צילום, טיולים באתרי צפרות מובילים כולל סיורי דמדומים, סיורי ספארי, סיורים מומחזים, סיורים בשעת זריחה ועוד.

 

חשוב לציין כי לצפרים המקצועיים שמור מקום בשמורת החולה שהקצתה להם מקום לסוף שבוע שלם מלא ציפורים וצפרים. בנוסף, כיאה לפסטיבל בסדר גודל שכזה, ניתן גם לשלב את החוויה עם חבילות לינה אטרקטיביות במיוחד בשלל אתרי אירוח בצפון כמו גם להגדיל וליהנות משלל תפריטים מיוחדים במחירים מפתים ביותר ועוד מבחר חוויות משלימות לכל המשפחה.

 

סך הכל מדובר בחוויה מרשימה למדי ומומלצת ביותר לכל מי שחובב בעלי כנף, טבע, יופי וכיף.

 

טיפים למציאת חבילת חופשה מתאימה

 

אם אתם רוצים למצות את החוויה עד תום או לנצל אותה בכדי ליהנות גם מחופשה איכותית הטיפים הבאים יכולים לעזור לכם לא מעט.

 

 

> לחצו כאן לרשימה המלאה של אטרקציות לחורף