בא-לגן בקיבוץ יגור: פארק שעשועים מרתק ומגוון

בא-לגן בקיבוץ יגור, פארק שעשועים מרתק ומגוון

בא- לגן הוקם בקיבוץ יגור בשנת 1997 כפארק מתנפחים גדול. עם השנים התרחב הפארק ונוספו מתקני נופש פנאי והנאה רבים. כיום נחשב פארק בא- לגן לפארק השעשועים הגדול בצפון ויש בו 32 מתקנים ואטרקציות המתאימים לכל בני המשפחה וניתן לערוך בו אירועים כמו ימי הולדת, בר מצווה, ימי כיף לעובדים ולחברות ופעילויות מרתקות לבתי ספר ומוסדות חינוך שונים. קירבת הפארק לשביל ישראל ולשמורת הטבע כרמל מאפשר לאורחי הפארק לשלב בין שפע הפעילויות המהנות בפארק לבין טיול רגלי בחיק הטבע. רבים גולשים לאתר צ’ופרים ורוכשים קופון הנחה המוזיל את עלות הכניסה למשפחה ומאפשר ליהנות מפארק בא- לגן במחירים מוזלים כמו מבצע כניסה חינם להורים ברכישת כרטיס מלא לילד.

פעילות מגוונת לכל המשפחה

פארק בא- לגן נבנה מתוך תפיסה כי יש להעניק חוויה ייחודית בה הילד אינו משתתף פסיבי אלא יכול ליהנות מפעילות מוטורית. בעידן המחשבים והרביצה מול הטלוויזיה יכולים הילדים ליהנות ממגוון מתקנים ולהתנסות בפעילויות חדשות אותן הם לא מכירים כמו זירת קרבות של תותחי ספוג, מסלול קרטינג נפלא, פינת חי ומפגש עם חיות רבות ושונות ומתחם ילדות ישראלית חדש בו ההורים יכולים להראות ולשחק עם ילדיהם במשחקים בהם הם שיחקו בילדותם כמו גומי, ים- יבשה, קלאס ועוד. הילדים הקטנים יכולים ליהנות ממשחקיית פעוטות ומתקנים המיועדים לגילאים הקטנים.

אוכל בבא- לגן

בפארק בא- לגן ניתן למצוא קפיטריה, מזנון וגלידריה וכמו כן יש בפארק פינות חמד מוצלות בהן יכולות משפחות לערוך פיקניק עם אוכל שהביאו מהבית או רכשו במזנון וכן פינות על האש. כך יכולה המשפחה להביא אוכל מהבית וליהנות מיום ארוך של פעילות באווירה טבעית עם נוף משגע של שמורת הכרמל והיערות הירוקים, ליהנות משלל מתקני הפארק וכאשר הילדים נעשים רעבים פורשים לאחת מפינות החמד, פורשים שמיכה או תופסים שולחן עם צל ועורכים פיקניק או ברביקיו מפנק וטעים.

פארק אטרקציות ופעילויות אחרות

בא- לגן יגור מציע מקום מושלם לטובת כל בני המשפחה ומתקנים רבים מיועדים מגיל 3. פארק האטרקציות משתרע על 5 דונמים ויש בו מגוון מתקנים מהם יכולים הילדים ליהנות. בא- לגן חושבת גם על הקטנטנים ולכן יש משחקייה המתאימה לפעוטות עד גיל 6 ובה מגלשות, מכוניות, בתי משחק ועוד. לגדולים יותר מציע הפארק את מתחם פאן פאן ובו מתקנים כמו אומגות, חבלים, מחילות ומגלשות ועוד, מתחם תותחים ייחודי המשתרע על גבי 3 קומות ומתחם כדורסל מעניין ומאתגר. המסלול המוטורי מציע חוויה אתגרית מרתקת בנהיגת מכוניות קרטינג משוכללות וחווית נהיגה כמעט אמתית ומלאת אדרנלין.

אירועים בפארק באלגן

פארק בא- לגן ביגור מציע מקום נהדר לעריכת אירועים כמו מסיבות יום הולדת, אירועים משפחתיים (בר מצווה וכד’) ואירועים מעוצבים וייחודיים לחברות. ניתן לבחור מתוך רשימה ארוכה של אפשרויות וצוות פארק בא- לגן ישמח להעניק חוויה ייחודית ולהתאים את האירוע לפי צרכי הלקוח והילדים.