איך לבחור ספא מתאים?

מדינת ישראל ידועה בעולם כולו כמו גם בקרב תושביה כמדינה תיירותית פופולארית במיוחד המאגדת בתוכה מספר עצום של אפשרות לנפוש, לבלות, להתענג ולהתפנק. וכמו כל יתר היעדים המבוקשים ברחבי העולם גם ישראל נשארת תמיד עם האצבע על הדופק בנוגע לכל המגמות החמות ביותר בענף הנופש ולכן אין זה מפתיע לגלות כי בישראל ישנם כרגע המון מתחמי אתרי ספא כאשר כל אחד מהם מציע לאורחיו חוויה קצת שונה. אם אתם מחפשים יעד לחופשה הבאה שלכם או סתם מקום שייתן לכם כמה שעות של כיף ושחרור, מאמר זה יכול לעזור לכוון אתכם למתחם ספא שיעשה בדיוק את זה. עקבו אחר הצעדים הבאים ומובטחת לכם חוויה משגעת.

לפני שאתם קופצים עמוק מידי לתוך כל הבלגאן מומלץ מאד לקחת צעד אחד אחורה ולנסות להבין מה בעצם אתם מחפשים ורוצים למצוא במתחם ספא. יש אנשים שמחפשים את המיקום האקזוטי, יש שעבורם קשת של טיפולי ספא היא הסוגיה הבוערת ביותר ויש שמעדיפים דווקא מתקני ספא על פני ידיים מטפלות. ועוד לא נכנסו לכל הסיפור של ספא שמתאים גם לילדים או לנכים או למגזר הדתי. בקיצור יש לא מעט משתנים שניתן לחשוב עליהם כבר בשלב הראשון ולחסוך לעצמכם לא מעט כאב ראש במרדף אחר מתחמי ספא לא רלוונטיים כלל וכלל.

עשו לעצמכם רשימה מקיפה ככל האפשר של התכונות והמאפיינים הכי חשובים עבורכם כמו גם כמה שאתם קצת יותר פתוחים להתפשר עליהם ועם הרשימה הזאת המשיכו לשלב הבא.

 

צעד ראשון – עושים חושבים

הטיפולים היא הסוגיה הבוערת ביותר ויש שמעדיפים דווקא מתקני ספא על פני ידיים מטפלות. ועוד לא נכנסו לכל הסיפור של ספא שמתאים גם לילדים או לנכים או למגזר הדתי. בקיצור יש לא מעט משתנים שניתן לחשוב עליהם כבר בשלב הראשון ולחסוך לעצמכם לא מעט כאב ראש במרדף אחר מתחמי ספא לא רלוונטיים כלל וכלל.

עשו לעצמכם רשימה מקיפה ככל האפשר של התכונות והמאפיינים הכי חשובים עבורכם כמו גם כמה שאתם קצת יותר פתוחים להתפשר עליהם ועם הרשימה הזאת המשיכו לשלב הבא.

 

 

צעד שני – איפה וכמה

 

 

שתי השאלות החשובות ביותר במהלך בחירת יעד לחופשה, נופש או יום כיף הן איפה אותו יעד נמצא וכמה הוא עולה. הסיבה לחשיבות היא מידת ההשפעה שיש לתשובה על התוצאה הסופית. ספא רחוק מצריך התנייעות, מה שמכתיב את הצורך ברכב, זמן, כוח לנהוג וכיוצ”ב.
המחיר מכתיב אף הוא את הרלוונטיות של כל ספא נתון, בייחוד לאור טווח המחירים המאד רחב של מתחמי ספא בישראל. לכל אחד יש את מערך השיקולים הפיננסיים שלו ומכאן שכמו בכל דבר אחר גם כשזה מגיע למתחמי ספא המחיר יקבע את מידת הנגישות. נסו לצמצם לעצמכם את האפשרויות ולתחום אותן בטווח גיאוגראפי כלשהו כמו גם בטווח פיננסי שיהיה לכם נוח איתו בטווח הקצר והארוך.

 

 

 

צעד שלישי – איתור.

 

כפי שציינו בהתחלה יש ה-מ-ו-ן אתרי ספא או מרחצאות בארצנו הקטנטונת אבל עכשיו, חמושים ברשימת ההעדפות הגיע הזמן לצאת אל רשת האינטרנט ולהתחיל לחפש מתחם ספא שמתאים לכל הקריטריונים.