אטרקציות, טיולים והפעלות בחיפה והסביבה

מה בא לכם לעשות בחופשה הבא? ים? סוסים? טבע? הופעות? אירוח איכותי? ספורט אתגרי?
את כל אלה תוכלו למצוא בין אין סוף אטרקציות בחיפה והסביבה.
אטרקציות בחיפה משלבות את האיכויות ההרריות והירוקות של העיר יחד עם חוף הים המפורסם שלה כשבין לבין יושבת לה העיר עצמה, אחת הערים היפות והרב גוניות ביותר בישראל. כחלק מהעושר התרבותי של העיר תוכלו למצוא המון אטרקציות בחיפה שזכו לתהילת עולם כמו למשל פסטיבל הסרטים הבינלאומי המתקיים מדי שנה, פסטיבל חג החגים בואדיניסנס, הפסטיבל האגדי להצגות ילדים ועוד, לצד כל אלה תוכלו ליהנות מעשרות אטרקציות בחיפה שנולדו כתוצאה מפיתוח מקומי ייחודי מאד כמו למשל הסיורים המומחזים בעיר ועוד המון שיתופי פעולה פוריים המועלים בתיאטראות ובמוזיאונים הרבים בעיר.


ומה עם טיולים בחיפה?

טיולים בחיפה יכולים לקחת אתכם ליום שלם של כיף בחיק הטבע הכולל רכיבה על אופניים בדרגות קושי משתנות, מסלולי הליכה מגוונים או טיול בין נקודות תיירותיות יותר כמו המושבה הגרמנית, הר הכרמל או גן הבאהיים היפיפייה. תוכלו גם לבחור טיולים בחיפה שמתפרסים לנקודות חמד שונות בעמק יזרעאל הנושק לה ולחיות מחדש את ראשית ימיה של מדינת ישראל כולל סיפורים מרתקים על המחתרות, גדוד העבודה ועוד.

אטרקציות בחיפה כוללות גם אין ספור מוזיאונים שונים, החל מהמוזיאון הלאומי למדע טכנולוגיה וחלל ועד למוזיאונים קטנים המתמחים בתקופות היסטוריות שונות, אומנים מקומיים ועוד. ישנן גם המון אטרקציות בחיפה שמתאימות לקבוצות גדולות של מטילים כמו סדנאות רבות שפועלות בעיר, חברות אקסטרים המאפשרות למבקריהן לטפס על קירות, לרחף, לשוט ומה לא.

לכל המעוניינים לבקר בחיפה בהחלט ניתן לבצע טיולים בעיר באופן עצמאי – העיר מבטיחה לאתגר כל מי שבוחר לבקר בה אבל אם תבחרו בחברה המתמחה בהדרכת טיולים בחיפה תוכלו להעביר יום שלם בכיף גדול ולחזור הביתה עמוסי חוויות שאולי לא הייתם מגלים לבד.
קשה מאד למצות את חיפה ביום אחד ואפילו סוף שבוע לא יספיק לכל מה שיש לעיר הזאת להציע, למבקרים החדשים בעיר מומלץ להגיע עם הרבה זמן פנוי, בגד ים וכמובן מצב רוח טוב.

מעוניינים ברעיונות נוספים? ראו “אטרקציות בצפון