אטרקציות במישור החוף

אז נכון שממש לא חסרות סיבות ללכת לבקר במישור החוף, הערים המדליקות, חופי הים, הגיוון, העושר, הקצב, במישור החוף אפשר למצוא כל מה שרוצים, החל מישובים קטנים בפינות חמד נסתרות ועד לערים גדולות ותוססות אבל הרשימה לא נגמרת שם, במישור החוף יש גם אין ספור אטרקציות שכיאה לאזור הרב גווני הזה, מציגות אף הן מבחר עצום של אפשרויות לבלות בכיף. בשל סיבה זאת ממש אפשר לומר בבטחה שלא משנה באיזה תקציב ובאיזה סגנון בטוח שתצליחו למצוא אטרקציות במישור החוף.

מה זה בעצם מישור החוף

אזור מישור החוף מתחלק ל-3 חלקים:
מישור החוף הדרומי, המתפרס מנחל הירקון שבצפון ועד לרפיח שבדרום גבול ישראל-מצרים.

מישור החוף המרכזי, הידוע יותר כאזור השרון שמתחיל בנחל תנינים בצפון ומגיע לנחל הירקון בדרום

ומישור החוף הצפוני שמתחלק אף הוא לגליל המערבי ואל חוף הכרמל.
בין הערים המזוהות יותר עם איזור מישור החוף אפשר למנות את נתניה, הרצליה, אשדוד, חדרה, אשקלון, בת ים, אזור עמק זבולון ועוד. 

 

אילו אטרקציות יש במישור החוף?

כפי שציינו בפסקת הפתיחה, איזור מישור החוף הוא איזור עשיר למדי מהמון בחינות כולל סוגי האטרקציות שפזורות במרחב כולו. בין היתר תוכלו להיכנס אל ממלכת בעלי החיים אצל “לגעת בחיות”, שם יתנו לכם להתבונן, ללטף, ולהאכיל את החיות השונות כמו גם לחוות שלל הפעלות עם החיות.

יש גם את מוזיאון העלייה הראשונה, מוזיאון מרתק שמספר את סיפורה של מדינת ישראל בצורה יוצאת דופן תוך שימוש בחפצים אוטנטיים מפעם, סיפורים מרגשים ועוד. אטרקציות נוספות המישור החוף כוללות את מתחם ג’ורקי-בול, מתחם ספורטיבי בו תוכלו ליהנות מטורניר מיוחד עם הילדים, החברים ובקיצור, מי שבא לכם.
חשוב גם לציין את הגן הסולארי המופלא שיספק לכם מסלול מקסים לבקר בו כמו גם את פארק נחשונית הכולל את עולם המים, הפארק המוטורי ופארק ההרפתקאות.

וזאת רק רשימה חלקית ביותר של אטרקציות במישור החוף! מעבר לכך תמצאו באזור הפעלות לילדים, מסעדות משובחות לגדולים, חופי רחצה מדליקים לכולם, מסלולי טיול אתגריים כמו גם מסלולים נעימים וקלילים.
הכל שם, צריך רק למצוא.


עשו לעצמכם טובה ותשקיעו קצת בחיפושים ובירורים לפני שאתם נכנסים לאוטו ומקווים לטוב. כמובן שלקוות לטוב זה תמיד מומלץ אבל כשזה מגיע אל אטרקציות במישור החוף אין יותר טוב מלבדוק את ההיצע ולעשות החלטה מושכלת ונבונה.