אטרקציות בגליל העליון

נופו ואקלימו הייחודי של האזור הפכו אותו עם השנים לאזור תיירותי מבוקש במיוחד.
בחודשי הקיץ החמים תוכלו למצוא אטרקציות בגליל העליון שיקררו אתכם עם מים צוננים כולל שייט נחלים המתקיים רק באזור הזה ובנוסף ישנם גם מסלולי טיולים בגללי העליון שיביאו אתכם לכל אותן וואדיות קסומות ורטובות בשלל טיולים רגליים, ממונעים ועוד.
בחודשי החורף תוכלו למצוא אטרקציות בגליל העליון שיחממו לכם את הלב עם אוכל טוב, הכנסת אורחים משגעת, סדנאות מרתקות כמו גם מסלולי טיולים בגללי העליון שעוצבו במיוחד לתנאי השטח המאתגרים.


מה כדאי לדעת לפני שבוחרים אטרקציות בגליל העליון?

ישנן ה-מ-ו-ן אטרקציות בגליל העליון ועוד יותר מזה, ישנם מאות מסלולי טיולים בגליל העליון. אין טעם או סיבה להילחץ, להתפשר ולקחת את הדבר הראשון שרואים.


הטיפ החשוב ביותר שתוכלו לקבל על חיפוש אטרקציות בגליל העליון או בנוגע למסלולי טיולים בגללי העליון המצריכים הרשמה מוקדמת הוא – התחילו מוקדם.

כמובן שלא צריך להיסחף ולהתחיל חודשים לפני המועד אבל אטרקציות בגליל העליון נוטות להתמלא מהר מאד וקבוצות המתארגנות להוצאת טיולים בגללי העליון מטעם חברות טיולים או החברה להגנת הטבע מקציבים מכסה לכל טיול ולכן ייתכן מצב בו ההמתנה לרגע האחרון תשאיר אתכם בידיים ריקות.
טיפ נוסף התקף במיוחד לגבי אטרקציות בגליל העליון אבל גם אלו המחפשים טיולים בגללי העליון יכולים להפיק ממנו תועלת הוא סקירת מחירים. בשל הפופולאריות העצומה של האזור התחרות בין כל מספקי השירותים היא רבה מאד וכמו בכל סביבה תחרותית , הצרכן מרוויח. עשו שיעורי בית, תתייעצו לגבי המחיר, בדקו מספר מקומות במקביל וכך תוכלו להיות בטוחים שיצאתם עם העסקה המשתלמת ביותר.

דבר אחרון שחשוב לדעת לגבי אטרקציות בגליל העליון הוא שלא כל מי שמציג את עצמו כבעל מקצוע או כמדריך טיולים בגללי העליון באמת מוסמך לבצע את המלאכה, חשוב מאד לבקש המלצות במידת האפשר, לבחון את האתר של נותן השירות בקפידה ולבחור בחוכמה. במיוחד אם מדובר בפעילויות אקסטרים למיניהן שם הביטחון האישי הוא חלק חשוב מאד מהפעילות ואסור בשום פנים ואופן להמר בנושא. ישנם מספיק אטרקציות בגליל העליון המתופעלות על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים. אין סיבה להתפשר.