אז למה דווקא מסעדות בצפון?

רגע לפני שאתם נכנסים לרכב בדרככם לחופשה המפנקת בצפון המדינה, זה הזמן להתעדכן בכל המסעדות הטרדניות ובתי הקפה האיכותיים הממתינים לאניני הטעם ואוהבי החיים הטובים שביניכם.

שגשוג ענף התיירות בשנים האחרונות בצפון המדינה, הוביל לפתיחתן של עשרות מסעדות איכותיות הממוקמות במסלולי הטיול השונים בכל רחבי הצפון. בנוסף, תוכלו להתענג ממגוון נרחב של מסעדות אותנטיות ובתי קפה ייחודיים וקסומים, הממוקמים ביישובים שונים בצפון המדינה ובדרך אליהם.

מסעדות בצפון בצ’ופרים – להתאהב בכל טעם מחדש…

המסעדות הממוקמות באתרי התיירות המובילים בצפון המדינה, מעמידות לרשותכם תפריט עשיר ומגוון, החל ממנות פתיחה עשירות ועד למנות עיקריות עסיסיות במיוחד. בנוסף לטעם המיוחד, בתי הקפה והמסעדות הממוקמות באתרי התיירות המובילים בצפון, מתאפיינים בעיצוב ייחודי ובאווירה קסומה ופסטורלית המשלבת עם הנוף הנשקף מבעד לחלונות בית הקפה או המסעדה.

היצע המסעדות הנרחב, מאפשר לכל אחד ואחת מכם להתאהב בכל טעם מחדש בסוג המסעדה האהובה עליו, החל ממסעדות אותנטיות או מסעדות גריל המגישות לכם מעדני דגים וארוחות בשרים עסיסיות, דרך מסעדות חלביות המתמקדות במטבח האיטלקי ועד למסעדות שף המתמחות במנות גורמה מהטבח הצרפתי.

מסעדות בצפון מתאפיינות גם בייצור וגידול חומרי הגלם למטרות הכנת מנות האוכל המוגשות לכם. גינות עשבי תיבול, מרתפי יינות בוטיק, מחלבות וחוות גידול בקר, הם רק חלק מענפי הגידול והייצור של חומרי הגלם המעבירים את תוצרתם למגוון המסעדות ובתי הקפה בצפון.

מסעדות בצפון -לאכול מכל העולמות…

טיול בצפון הוא הזדמנות נהדרת עבוכם להתרשם מהנופים המרהיבים, השקט הפסטורלי והאטרקציות השונות המוצעות לכם בכל האזור. בנוסף, טיול לצפון מאפשר לכם ליהנות מחגיגה עולמית של מטעמים וריחות, החל מתבשילי המטבח הדרוזי והצ’רקסי, דרך מנות הבשר הדרום אמריקאי ועד למנות גורמה מהטבח הצרפתי, האיטלקי ועוד.

חלק מהמסעדות ובתי הקפה בצפון ממתינים לכם בצמוד לצימרים בהם תלונו במהלך החופשה, חלק אחר מהמסעדות נמצאות בצמתים מרכזיים ובאתרי תיירות מובילים, ולחלק מסוים מהמסעדות, תדרשו לנסוע דרך כבישי עפר ולהגיע אל חוות כפריות שבתוכן תמצאו את הפנינה הקולינארית שחיפשתם.

המרחבים, הנוף, הירוק בעיניים, מקורות המים ואווירת החופש, כל אלו יתלוו לכל לגימת יין, לכל ביס שטעמו ולכל קינוח עליו תתענגו, במהלך החופשה הבאה שלכם בצפון. זה הזמן לצאת מהשגרה, לעזוב למספר שעות או ימים את המרכז ולעלות צפונה. גם אתם מוזמנים להכיר מרחבים וטעמים חדשים, ולהתענג על כל רגע ורגע בחיים.