אטרקציות לילדים – פעילויות לילדים

מספר המלצות פופולאריות של פעילויות לילדים:
גני חיות – פינות חי – פארקי שעשועים – פארקי מים – בריכות שחייה

אם תשאלו ילדים, תשובותיהם תכבושנה את לבכם בכנותן, בפשטותן, באופן הטבעי, המתוק להפליא, שבו הם משקפות תפיסת חיים מה וטהורה, ראשונית.
הם יגידו לכם – שאלו והיווכחו –  כי כל עונה, כל השנה, יפה לשעשועים.

הציעו להם בילוי בתוך גני חיות וקריאות ה”יש!” שלהם יעירו אפילו את בעלי החיים היותר עייפים מתנומתם.
תגידו להם את צמד המלים פארקי שעשועים  – ומצהלותיהם הרמות ירקיעו שחקים.
אתם נכנסים כאן ועכשיו ללונה פארק ענק, שבו מוצעים ומוצגים לעיניכם אפשרויות בילוי אטרקטיביות בלתי נדלות.
משחקיות פארקי מים הם בוודאי חלומם הרטוב (חלום ליל קיץ) של רבים, גם של הורים אך של ילדים בפרט.

יש שפע של אפשרויות מחוץ לבית, עבור ימי כיף, שבתות, לזוגות, למשפחות, לקבוצות, ימי העשרה וגיבוש, ימי הולדת ועוד.
בריכות שחייה הם בוודאי יעד מועדף לימי הקיץ  הלוהטים. לא ניתן לתאר את ” חום יולי אוגוסט” – במירכאות ובלעדיהן – מחוץ למים.
לא כולם אוהבים ים. לא לכולם הים קרוב ונגיש. אין כמעט איש, בוודאי לא כשהשמש חובטת ומייסרת וקרינתה של  קרן בה הופכת לצליפת שוט, שיסרב לכם אם תלחשו באוזנו את המלים – בריכות שחייה.

מבוגרים אוהבים לשחות בהן, ילדים אוהבים לשחק ולהתיז (עד שעולה להורים הסעיף והם נתקפים קריז ). רבים יעידו ויגידו שבילוי במימיהן של בריכות שחייה הוא הבילוי האהוב עליהם בקיץ הישראלי הלוהט.

מתחמי הפעלה מגוונים להורים ולילדיהם, עם מים ובלעדיהם, מוצעים לנופשים במרחבי הארץ באתרים רבים בה. פינות חי רבות מייחדות מקום שבו ניתן לגעת בבעלי החיים וללטפם. יש בהם שהמבקרים מורשים ואף מוזמנים להאכילם.  בשנים האחרונות, כאשר גוברת ההכרה בנחיצות קיומם של תווי תקן מחמירים  גם למתקנים השונים המותקנים בתוך פארקי שעשועים , הופך השימוש שבהם לבטיחותי.

כאשר רוצים לנצל את השהייה לבילוי שיאפשר שילוב של טיול, משחק ורחצה , ניתן לתכנן יום שיכלול ביקור במגוון מקומות: גני חיות, פינות חי פארקי שעשועים , משחקיות פארקי מים, בריכות שחייה ועוד.

כמובן שגם בילוי בחיק הטבע, בצל יער או חורשה או בשדה חרציות אינו ביטול זמן אלא  ניצולו למטרה חשובה שלא תמיד אנחנו מקפידים לחתור עליה – הנאה צרופה. הנאה לשמה