ספא הדרים – חבילות ספא

שלח פנייה לבעלי הצימר





מחירים לחבילות ספא:

ריח התפוז:

בחדר טיפולים: בהגעה מיצים סחוטים מהמשק וכיבוד קל. 60 דקות עיסוי גוף משולב: עיסוי שבדי עם אלמנטים של שיאצו, תאילנדי, רקמות עמוק , עיסוי כפות רגליים ועיסוי קרקפת. קפה או תה צמחים – חופשי, נעלי ספא במתנה.

מחיר ליחיד – 260 ₪  
מחיר לזוג  –  520 ₪  

ארוחת בוקר / צהריים / ערב 65 ש”ח לסועד.

60 דקות רכיבה על סוסים בשטח, 175 ש”ח לרוכב. לחבילות זוגיות אנו ממליצים להוסיף 100 ש”ח לאדם ולקבל: עוד 30 דקות של עיסויים הכוללים גם טיפול יופי לכל אחד!!
* חווית הספא תהיה מושלמת.

ריחות הדרים:

בחדר טיפולים: הטיפולים במקביל. בהגעה: מיצים סחוטים מהמשק וכיבוד קל. – 60 דקות של עיסוי גוף משולב: שבדי עם אלמנטים של שיאצו, תאילנדי, רקמות עמוק, עיסוי כפות רגליים ועיסוי קרקפת. -סאונת אדי אקליפטוס וג’קוזי חיצוני מקורה ומחומם או ג’קוזי פנימי ואמבט שמנים ומלחים. תאורת נרות ומוזיקת עולם. -שמפניה איטלקית, שוקולדים בלגיים, קפה/תה צמחים חופשי – נעלי ספא במתנה.

מחיר ליחיד – 450 ש”ח
מחיר לזוג – 650 ש”ח.

ארוחת בוקר / צהריים / ערב 65 ש”ח לסועד. 60 דק’ רכיבה על סוסים בשטח 175 ש”ח לרוכב.

לחבילות זוגיות אנו ממליצים להוסיף 100 ש”ח לאדם ולקבל: עוד 30 דקות של עיסויים הכוללים גם  טיפול יופי לכל אחד!!
* חווית הספא תהיה מושלמת.

מבצע לחודשי הקיץ:  אותה החבילה עם 50 דקות עיסויים וארוחת בוקר/צהריים/ערב ב 680 ש”ח בלבד!!! 
צלצלו אלינו 08-9358885 מספר המקומות מוגבל.

ריחות הפריחה:

בצימר-ספא פרטי ומדהים ל 3 שעות – הטיפולים בצימר, במקביל  האחד ליד השנייה. בהגעה: מיצים סחוטים מהמשק וכיבוד קל.

– 60 דקות עיסוי גוף משולב: עיסוי שבדי עם אלמנטים של שיאצו, תאילנדי, רקמות עמוק, עיסוי כפות רגליים ועיסוי קרקפת – ג’קוזי פנימי כפול ואמבט שמנים ומלחים, סאונה אישית – ללא הגבלה. תאורת נרות ומוזיקה רומנטית. – שמפניה איטלקית, שוקולדים בלגיים, פירות העונה, קפה או תה צמחים בצימר.

מחיר לזוג  –  850 ₪ (כולל ארוחת בוקר/צהריים/ערב 980 ₪ ).

אנו ממליצים לכם להוסיף 100 ש”ח בלבד לאדם ולקבל: עוד 30 דקות של עיסויים הכוללים גם טיפול יופי לכל אחד ואת הצימר ל 4 שעות! החוויה לא תישכח.

בריזה לילית:

בצימר-ספא רומנטי ומדהים – כל הלילה שלכם – בהגעה מיצים סחוטים מהמשק וכיבוד קל. – 90 דקות עיסוי משולב: עיסוי שבדי עם אלמנטים של שיאצו, תאילנדי, רקמות עמוק, עיסוי כפות רגליים, עיסוי קרקפת ומתנת הספא טיפול יופי לשניכם.  בצימר שלכם: ג’קוזי כפול, אמבט שמנים ומלחים, סאונה אישית – ללא הגבלה! תאורת נרות ומוזיקה רומנטית. – שמפניה איטלקית, שוקולדים בלגיים, סלסלת פירות העונה. – קפה או תה צמחים – חופשי  בצימר. – ארוחת בוקר כפרית בספא ונעלי ספא במתנה.

מחיר לזוג – בימים ראשון עד רביעי – 1390 ש”ח, בימים חמישי ושישי – 1490 ש”ח.

* ניתן להזמין צימר ללילה ללא טיפולים/עיסויים:  
בימים ראשון עד רביעי 920 ש”ח לזוג ללילה.  
בימים חמישי, שישי 1020 ש”ח לזוג ללילה.

מחירים

ט.ל.ח