אטרקציות בים המלח

ים המלח, הנקודה הכי נמוכה בעולם ואחד מהאזורים הפופולאריים ביותר בישראל. אטרקציות בים המלח מושכות מבקרים מכל העולם שבאים ליהנות מהפלא הטבעי הזה ומהאווירה המיוחדת באזור.

ים המלח מהווה מוקד משיכה כבר שנים רבות, זרם האנשים הקבוע הביא לפתיחתן של אין ספור אטרקציות בים המלח כשכל אחת מהן מציעה דרך נוספת לחוות את ים המלח.


מה תוכלו למצוא באזור

נתחיל דווקא מהפחות מתבקש, טיולים בים המלח. טיולים בים המלח נעשים לרוב בצורה מאורגנת אבל גם מי שרוצה ליהנות ממדבר יהודה באופן עצמאי יכול לקבל הדרכה בנושא ולעקוב אחר מסלולי טיולים בים המלח שעוצבו למטרה זו. רק לשם הטעימה, יעדי טיולים בים המלח כוללים נקודות מרתקות כמו שמורת עין גדי המקסימה, אזור מצדה האגדתי, הר סדום האימתני ועוד רשימה ארוכה ומגוונת. למבקרים ישנה בחירה בין טיולים בים המלח שנועדו למיטבי לכת המנוסים בטילים מהסוג המאתגר כמו גם טיולים בים המלח שיביאו אתכם מנקודה אחת לשנייה בנוחות ובמהירות.

טיולים בים המלח הם טיולים בסביבה פראית ויחסי לא נגועה, תוכלו לבחור אפילו לנדוד באזור על רכב שטח, או דווקא טרקטורונים ואם זה יותר מידי תוכלו ללכת לנקודות התצפית הפרוסות באזור ולראות את הנוף הצלול מקרוב.

גם לחובבי ההיסטוריה יש סיבה טובה לבחור טיולים בים המלח, האזור עשיר במקומות היסטוריים בעלי חשיבות עצומה, כמו אתר מצדה שכבר הוזכר ועוד רבים אחרים.

אם לא בא לכם לטייל או שאתם רוצים לשלב את הטיול עם חוויות מפנקות יותר ישנן אטרקציות בים המלח שלקחו את התכונות הרפואיות של האזור והשלימו אותן לתענוג בריאותי מתמשך, הכוונה היא לאותן אטרקציות בים המלח המאפשרות חווית בית ספא יוקרתי ברמה הגבוה ביותר. בתי הספא מספקים מגוון טיפולים המבוססים על מינרלים מהאזור וחומרים טבעיים ישירות מהים בנוסף לכל מתקני הספא האיכותיים ביותר כולל סאונה, ג’קוזי, בריכות שונות ועוד שלל הפתעות.

ואי אפשר לדלג על האטרקציות בים המלח, מריחות הבוץ. זו הרי התמונה הראשונה שעולה לנו בראש כשאומרים ים המלח ומסיבה מוצדקת מאד. המשיכה בבוץ והישיבה בשמש הן חוויה כל כך מיוחדת וטובה בריאותית ונפשית שפשוט חבל לא לעשות אותה.

ים המלח, לנסוע נמוך ולהגיע גבוה.